Go Pro Bola

GoPro...Pasti ramai di kalangan kita mengetahui kamera GoPro berdefinisi tinggi yang kebanyakannya digunakan untuk mengambil imej atau video sukan ekstrim.

Umum tahu, hasil nya pasti mantap dan ianya pasti akan memberikan kepuasa kepada pemilik kamera dengan hasil yang diambil. Sedikit kami kongsikan hasil yang diambil oleh pengguna kamera GoPro..Fuiiyoh lawa oooo




Anda pasti berpuas hati kan dengan imej2 yang di hasilkan. Kalau berminat anda boleh mendapatkan di kedai-kedai yang menjual peralatan komputer. Harganya memang mahal tapi hasilnya pasti mahal setelah memilikinya.

Apa yang menarik perhatian kami menulis artikel ringkas mengenai GoPro ini ialah, kami memperlihatkan suasana tempat kerja pejabat GoPro. Yang mana 2 bekas pemain bola sepak professional (kini bekerja di syarikat GoPro), Davis Paul dan Demitrius Omphroy telah merakam aksi mereka dalam pejabat dengan men-dribble bola. 

Anda saksikan sendiri bagaimana mereka begitu sporting dalam menghilangkan stress. Anda boleh lakukan perkara yang sama di pejabat anda, tetapi pastikan anda seorang yang profesional dan andaikan pejabat anda sebesar padang bola. Hehehehe..Mari saksikan video ini!!



SHARE ON:

Hello guys, I'm Tien Tran, a freelance web designer and Wordpress nerd. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae.

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment